close

I breath and I feel and I exist.

I have joy and sorrow, I have care and love.

Destiny is in front of my face.

A dream is waving in my chest.

 

Although in reality I have no choice.

Sadness to me is still needless.

 

Cheering up and solving all of difficulties.

Going through my pace, rough road is easy to pass.

 

I breath and I feel and I exist.

I have joy and sorrow, I have care and love.

 

--

張雨生 我呼吸我感覺我存在

詞:陳陸輝  曲:張雨生  製作:張雨生

我呼吸我感覺我存在
我歡喜我悲哀我有情有愛
命運在我面前橫擺
理想迴盪在我胸懷

現實的世界充滿無奈
我又何必空自傷感

打起精神任何困難我來排
提起腳步路途崎嶇也得邁

我呼吸我感覺我存在
我歡喜我悲哀我有情有愛

 

--

 

試著把張雨生的原曲翻譯成英文版本,我還蠻喜歡自己的填詞的。

arrow
arrow
    全站熱搜

    石頭書 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()